There's no reason not to be confused!

Friday, May 04, 2007

Intermezzo: Bailey's


Waar ben ik weer aan begonnen? Ik mag toch echt niks mee naar huis pakken als ik nen Bailey's te veel heb binnengeslagen eigenlijk. Pas op, 't zijn geen lelijke mensen, dat kan ik niet zeggen, maar komaan, ik voel het aan m'n theewater dat het mijn ding niet is, en uw theewater moet ge altijd vertrouwen, zoals mijn moeder, God hebbe haar ziel, altijd zei. Spijtig dat haar theewater die camion niet had voelen aankomen, maar soit, punt, andere lijn.


Zie mij hier nu zitten, kont achteruit, lul in m'n bakkes en die daarachter maar aan m'n gat likken. Een tong erinsteken, tot daar aan toe, geen idee wat de mens eraan heeft, maar soit, als hij daar aan wil likken gelijk het ne cornetto is, hij doet maar. Als 'm maar niet denkt dat 'm daar iets anders moet gaan insteken, want daar doen ik niet aan mee, misschien moet ik maar ne keer m'n kont minder achteruit steken, kwestie van hier geen verkeerd beeld te geven.


Ah, goe, dat manneke hier kruipt al op z'n knieën, 't wil geneukt worden zegt 't. Allez ja, 't zegt het wel in gebroken Frengels, maar 't is iets dat ge moeilijk kunt misverstaan in eender welke taal natuurlijk he. Vooruit dan maar, dien andere in de zetel, kan 'm wat op z'n leuter laten zuigen, en dan gaan ik er in.


Et voilà. Pfft, zoveel goesting heb ik precies niet. Misschien komt dat door dat gasje zijn haar. Allez, wie verzint zoiets nu, nen geblondeerde Marokkaan. Begot precies Eminem dat te lang onder de zonnebank is geweest. Wedden dat 'm veel schoner is met zijn eigen haar. Echt geen zicht eigenlijk, waarom heb ik dat nu mee naar huis genomen? Pas op, voor de rest is't goe in orde. Knap lijf, schone paal, stevige kont en zo. Maar dat haar! 't Is een distractie, dat moogt ge wel zeggen.


Dju, 'k heb mijn kousen niet uitgedaan. En 't zijn er nog witte ook, eigenlijk geen fatsoen. Niet dat die twee hier veel belang stellen in etiquette precies. Dien andere heeft zijn kousen ook nog aan, ze zijn zelfs nogal vuil. Eigenlijk is't pas een mysterie dat ik die ook heb meegenomen, 't is niet direct een supermodel. Ne smoel gelijk nen bokser, en dat die stomme oorbel. Veel spieren, dat wel, maar of ze naturel zijn? En die bleekscheet gaat duidelijk te veel onder de zonnebank, rood als een kreeft. Denkt waarschijnlijk nog dat 'm een schoon kleureke heeft ook, maar allez seg, precies nen Indiaan met een genetische afwijking. Zal ook ne neger willen zijn zeker. Wat lig ik hier nu eigenlijk op ne sofa te neuken met nen Marokkaan, of nen Turk, daar wil ik nog ruimte voor laten, die een blondje wil zijn en ne overspierde bleekscheet die Afrikaan wil zijn? Minder Bailey's volgende keer, jus d'orange is zo slecht nog niet in feite. Of ne cola.


Dien bleekscheet heeft dan nog zo'n leren ding rond zijn spel gebonden ook, zo'ne ring met ijzeren rondjes op. Misschien krijgt dien 'm ni recht als 'm het eerst niet tourniqueert. Schoon is anders eigenlijk. Hier, meneer staat recht. Ja, 'm wil dat ik 'm pijp natuurlijk, alsof ik het nog niet druk genoeg heb met dat manneke z'n gat. Ja, 't is al goe, kom, steekt 'm er maar rap in.


Geen slechte marchandise, stomme leren bandje errond of niet, ik geef het toe. Met de ogen toe voelt dat best lekker, zo'ne paal dat tegen de achterkant van uw keel slaat. Ge moogt er alleen niet te hard naar zitten kijken, want dan is't precies nen vochtige salami met een touwke rond. Ik wou dat 'm zijne mond wat hield ook trouwens, die vuile praat vind ik dus helemaal niet nen turn-on he. Wat zit die nu te zeveren feitelijk? 'oh zuig mij af' ja, manneke, daar ben ik al mee bezig, zaag zo ni. 't Is toch geen avance.


Dat kan hier precies nog wel ff duren denk ik, dat manneke is nu niet direct het strakste gat dat ik ooit heb ingezeten. Da's het grootste probleem met Marokkaanse Turkskes die bereidwillig mee naar huis gaan met twee complete vreemden denk ik: daar zit meestal al lang gene rek meer op. 't Is nondeju precies de driebaans snelweg richting de kempen waar ge uw spel aan't doorhalen zijt. Richting de kempen, daar zitten ze ook allemaal in de stront te duwen op hun veld. Ja lap, echt geen gedacht voor't moment, in de stront duwen. Hoe proper zouden geblondeerde Turksokkanen eigenlijk zijn daarvanonder? Niet aan denken, niet aan denken.


Dien andere wil het ook eens neuken. Geen slecht gedacht, veel leut heeft m'n leuter er toch niet aan, 't manneke kan beter pijpen, 'k zal mij wel met die opening bezig houden. En vooral proberen niet te veel op z'n haar te zitten zien. Ziet dat nu zijn gezwollen saucisse daaring wringen. Een gigantische bloeduistorting in een loddergat, echt veel kunnen die daar nu toch niet van voelen? 't Zal het princiep zijn zekers? Dat manneke mag trouwens ook wel zijn teut gaan houden zo langzameraan. Pas op, ik heb niks tegen wat gekreun tijdens het neuken he, verre van, maar alleen als er iets te kreunen valt. Daarbij, ik heb niet meer zo nep horen kreunen sinds ik She Good Fighter heb gezien, met die kut van een Dagmar hoe heet ze nu ook weer. En Gaston Bergmans deed er ook in mee, maar ik geloof ni dat dien aan't kreunen was. Dan zou ik die film ook wel hebben afgezet denk ik. Maar enfin, het jong kreunt echt alsof 'm het thuis voor de spiegel heeft staan oefenen. Misschien terwijl 'm zich stond te blonderen. Sebiet is mijn stijve helemaal weg, en dan ziede die twee al denken dat het mijn schuld is natuurlijk, geen moment consideratie met het feit dat 't misschien hun fout zou kunnen zijn, met hun zwakzinnig gekreun en hun vuile kousen en lelijk haar.


Maar hij kan echt wel goe zuigen, het mag gezegd worre. Als 'm dees nu ff een kwartiereke volhoudt, dan kan ik een storting doen in zijn Arabische bank en zijn we der weer vanaf. Hup kleine, keel openzetten en ad fundum! Wat nu weer? Och, hij wil op mijne gerard komen zitten, vooruit maar weer. Net nu ik me een beetje begon te amuseren. Allez dan maar, kruipt erop.


Ziet dat nu geven seg, en maar gaan met die heupen. En die rooie bleekscheet heeft den andere kant nu, de chansaard. Seg, dat jong zit hier wel serieus te speken boven mijne kop, 'k zit verdomme precies in een Belgische regenbui, zo het soort waarvan Sabine Hagedoren zegt dat het hier en daar kan vallen, en dan valt dat altijd hier, nooit daar. Trouwens echt een trut, die Sabine, dat ze dat nog altijd op het scherm laten komen, haar hangtieten blokkeren het onderste kwart van de weerkaart elke keer. Ok, ik woon ni in het onderste kwart van de weerkaart en ik zal er niet rap naartoe gaan ook niet, maar ge moet maar een inwoner zijn van het gebied waar Sabine haar linkertepel overhangt, ge zult lachen!


Ok, ik begin het hier zwaar beu te worre en er zit geen schot in de zaak. Hup, omdraaien dat jong, en nu gaan we derop losbeuken gelijk we een kasteel proberen binnen te geraken begot! Veel last zal 'm er niet van hebben, zijn kasteel is al dikwijls genoeg bestormd geweest. Pffft, dat geram is wel vermoeiend voor de benen. Hij vindt het wel plezant precies, hij kreunt al wat echter. Dien andere begint ook in de buurt te komen denk ik, hij ziet precies nog roder, als dat al mogelijk was. ff niet denken, gewoon blijven rijden met die zevendehandse 2PK.


...


Ah, die rooie is er se. Aansteller. Zo'n stomme dingen dat die roept terwijl 'm spuit. Ge verwacht praktisch de Niagara watervallen, en wat komt eruit? De beek die door den hof van één of andere Begijn stroomt, één waar veel blaren inzitten ook nog dan. Maar allez, 't was tenminste allemaal op Eminem zijne rug, en niet op mijne zetel, merci jongen, goe gedaan. En nu weer voort.


...


Jaaaa, daar gaan we se. Da's toch geweldig aan ne lul zenne, ge kunt dat zelfs in het luchtledige rondzwaaien, als ge dat maar lang genoeg doe, komt ge vroeg of laat klaar. Met een vagijn kan dat zomaar ni. Denk ik toch, 'k heb er feitelijk geen gedacht van of ge een kut zomaar in het luchtledige kunt rondzwaaien, wie weet wat die wijven doen. Ahhhh, nu zijn we der echt. Zie, da's de moeite se. 'k Zal ni zeggen dat het een waterval is, maar 't is toch al op z'n minst een beek waar geen blaren inzitten, haha!


En ook allemaal schonekes op zijne rug se, en de zetel nog proper. Wat doet dat jong nu? Godverdomme, gaat dat op zijne rug in mijne sofa liggen! Nu kannik dien overtrek naar den droogkuis doen. En de kussens misschien ook. Echt waar, minder Bailey's. Ziet dat zich daar nu liggen aftrekken, met zo'n blik op zijn smoel die geilheid moet voorstellen. 'k Heb al geilere blikken gezien in de etalage van ne viswinkel. Die beesten hebben dan ook zo'n openstaand pijpmondje.


Dedju, drupt er nog glijmiddel uit zijn hol ook! Dat manneke heeft echt geen sluit meer op die sluitspier. Veel spier ook niet denk ik. Dat glijmiddel ziet verdacht bruin, 'k denk dat we ineens weten hoe proper de Zonen van Allah zich daar beneden houe. En daar heb ik dan in zitten wroeten, plezant. Eigenlijk een mirakel dat die zijn gevoeg niet gewoon langs die zijn benen naar beneden loopt als em rechtop staat. Aan den andere kant, misschien staat 'm niet zo vaak rechtop natuurlijk.


Allez, hij heeft gedaan. Dat moete die mannekes van rond de 18 nageven, klaarkomen kunnen ze wel, heel sjiek gedaan. Ja jong, die maar, veeg het maar af aan dat kussen, 't moet toch al naar de kuis. Godverdomme, ik wil gaan slapen. Hoe krijg ik die mannen hier tactvol en rap buiten?


"Allez jongens, dat was plezant, maar nu moete weg, moeke heeft viskes gebakken."


5 Comments:

  • Hilarisch :) U heeft zonet mijn ochtend weeral veel plezanter gemaakt :)

    By Blogger Karolien, at 1:45 AM  

  • Fantastisch geschreven - 't doet me nogal hard denken aan Brusselmans eigenlijk, maar dan met minder tetten :-)

    By Anonymous Anonymous, at 11:22 AM  

  • schitterend geschreven! mijn bakkes is niet dicht te krijgen van de verbazing ^^

    By Blogger Battal, at 2:32 AM  

  • Sofortzugang Cams

    Livesex Webcam

    Amateur Telefon Sex

    By Anonymous Anonymous, at 2:13 AM  

  • http://eekshop.com
    This principle is that often about determining what all your family want to learn more about accomplish. It about getting clarity about your goals and objectives. One regarding the biggest reasons people procrastinate is this vagueness and confusion about what they want for more information regarding should Brian introduces his at the outset Rule concerning Success: Think everywhere in the paper. Do all your family members are aware of that that it is certainly plausible who have clear written goals accomplish 5 for more information about 10 times a great deal more than it is certainly plausible which of you don?

    By Anonymous Anonymous, at 5:16 PM  

Post a Comment

<< Home